پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228555
حضور قرارگاه خاتم‌الانبيا در استان‌ها منشا خير و برکت است
تاریخ انتشار : 1396/06/01 17:05:36
نمایش : 1640
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري حضور قرارگاه خاتم‌الابيا در هر استاني را منشا خير و برکت عنوان و بيان داشت: ظرفيت اين قرارگاه بسيار بالا است و توانايي بسيار بالايي دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در نشست با معاون امور اراضي قرارگاه خاتم‌الانبيا با تبريک پيوند آسماني حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: همانگونه که فرمانده کل سپاه براي هرگونه همکاري در دفتر رئيس جمهور اعلام آمادگي کردند، سپاه استان‌ها نيز به تبعيت از آن‌ها در اين امر آماده هستند.

وي حضور قرارگاه خاتم‌الانبيا در هر استاني را منشا خير و برکت عنوان و بيان داشت: ظرفيت اين قرارگاه بسيار بالا است و توانايي بسيار بالايي دارد.

سردار اکبري با اشاره به اينکه اگر قرار است مطالبه‌ايي از قرارگاه خاتم‌الانبيا داشته باشيم بايد بزرگ باشد اضافه کرد: از اين جهت مي‌گويم مطالبه بزرگ باشد که بتواند مشکل اين استان در بحث بيکاري که بزرگ‌ترين معضل پيش روي جوانان است را حل کند.

وي با تاکيد بر اينکه ما به دنبال استفاده از سرمايه وجودي و تخصصي قرارگاه خاتم‌الانبيا هستيم خاطرنشان کرد: از همين‌رو مي‌توان از ظرفيت اين قرارگاه در بحث راه‌آهن يا برخي از تونل‌ها بهره برد.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: اين استان ازجمله استان‌هاي کم‌تر برخوردار است و تا به حال نتوانستيم سرمايه‌گذار مناسبي در آن داشته باشيم.

سردار اکبري با اشاره به برخي از مشکلاتي که اين استان با آن مواجه است يادآور شد: مسئولان استاني خواسته‌هاي قرارگاه خاتم‌الانبيا را پيگيري کنند و در جايي که نياز است از طريق وزارتخانه‌هاي خود پيگير اين امور باشند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html